Skip to main content

#BehindtheStride

Welkom bij een nieuwe #BehindtheStride! In deze artikelserie krijg je een unieke inkijk in de wereld van All4sports. Wat voor mensen schuilen er achter het Stride-logo? Kom meer te weten over de Nederlandse/Belgische All4running en de internationale 21RUN: de twee grote namen van All4sports.

Paul Okkerse

Voor deze editie sprak in met een vertrouwd gezicht, dat dagelijks in de winkel te zien is: Paul Okkerse. Zeven jaar geleden ruilde hij zijn baan bij een reguliere sportzaak in en ging aan de slag bij All4running. De ambitie om bij een hardloopspecialist te werken, was er al langer. “Ik merkte dat mijn passie echt bij running ligt. Al snel ben ik in gesprek gekomen met All4sports en is mijn carrière hier begonnen.”

SPECIALISME
Het volledig hardloopgeoriënteerde All4sports voelde als de juiste keuze voor Paul. “Je kan gewoon niet overal goed in zijn. Zo is het nou eenmaal. En uiteindelijk gaat de consument altijd voor specialisme”. Volgens Paul is dit dan ook één van de dingen waarin All4sports uitblinkt. “Het specialisme waar we over beschikken en het feit dat we de beste merken en meetsystemen hebben, onderscheidt ons van de concurrentie.” Ook ruim zeven jaar later vindt Paul het overdragen van zijn kennis aan de klant het mooiste van zijn werk. “Dankzij de kennis die jij bijdraagt, verlaat de klant met een blij gezicht en een mooie aankoop de winkel. Dat blijft toch het mooiste wat er is. Eigenlijk geniet ik ervan als ik geen tijd heb om te eten, omdat ik zo druk bezig ben met klanten helpen.”

WINKEL & WEBSHOP
De enorme groei die All4sports de afgelopen paar jaar heeft doorgemaakt, is ook in de winkel te merken. “Onze naamsbekendheid is online natuurlijk enorm toegenomen, waar de winkels ook van profiteren. Vroeger was dat echter andersom: toen leerde mensen All4running juist kennen via de winkels. Nu varen de winkels mee met het grote succes van de webshop.” Paul ziet maar al te graag dat de groei zich ook in de winkels voortzet. “Ik ben echt een winkelman. Het lijkt mij gewoon heel tof als we ook met onze fysieke winkels grote stappen kunnen zetten. Als we in meerdere steden winkels zouden hebben, kunnen de winkels en de webshop elkaar nog beter ondersteunen. Zo kan een klant makkelijker even naar de winkel komen met een vraag en andersom kan een klant ook moeiteloos een product opzoeken op de website. Met meer fysieke winkels kunnen we nog meer All4running uitstralen”.

“Het specialisme waar we over beschikken en het feit dat we de beste merken en meetsystemen hebben, onderscheidt ons van de concurrentie.”