Leveringen en Corona

All4running heeft de werkwijze aangepast om de kans op besmettingen te verkleinen. Tegelijk is er extra vraag naar hardloopproducten. Hierdoor kan het voorkomen dat de levertijd van je bestelling en de wachttijd op klantenservice langer is dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.

Lees hieronder wat de aangepaste werkwijze van All4running inhoudt.

We are Runstoppable!

Werkwijze All4running

All4running zal er alles aan blijven doen om je te voorzien van je hardloopbenodigdheden. We hebben onze werkwijze op een aantal punten aangepast om de kans op besmettingen te verkleinen. Welke gevolgen kun jij als klant ondervinden van de huidige situatie?

Webshop

  • De klantenservice van All4running krijgt veel extra vragen in de huidige situatie. De telefonische wachttijd kan daardoor op sommige momenten langer zijn dan gebruikelijk. Beantwoording van e-mails kan twee werkdagen in beslag nemen. Excuses voor het ongemak.
  • All4running werkt voor de bezorging van pakketten samen met DHL. Bezorging in Nederland en België blijft doorgang vinden. Wel nemen de bezorgers extra maatregelen op gebied van hygiëne en houden zij zoveel mogelijk afstand bij overhandiging van het pakket.
  • Houd er rekening mee dat door de extra drukte bij DHL de levertijd van bestellingen één tot drie werkdagen extra kan zijn.
  • In België werkt DHL samen met bpost. Als gevolg van maatregelen van de Belgische overheid en bpost is het op dit moment niet mogelijk om de bestelling op een servicepunt in België te laten bezorgen.
  • In Nederland blijft levering op een servicepunt mogelijk, maar vanwege de nieuwste coronamaatregelen zijn veel winkels die tevens als servicepunt fungeren, gesloten. Daarom adviseert All4running om zoveel mogelijk voor thuisbezorging te kiezen.
  • Vanwege de sluiting van de fysieke winkels is het t/m 8 februari 2021 niet mogelijk om een online geplaatste bestelling in één van de winkels van All4running op te halen. All4running adviseert voor thuisbezorging te kiezen.
  • Achter de schermen bij All4running wordt zoveel mogelijk vanuit huis of in kleinere teams gewerkt. Deze aanpassingen zijn erop gericht om de kans op besmettingen te verkleinen. Bij een klein deel van de bestellingen kan dit tot enkele dagen extra levertijd leiden.

Winkels

  • Vanwege de nieuwste coronamaatregelen zijn de fysieke winkels van All4running t/m 8 februari 2021 gesloten.
  • Na 19 januari 2021 wordt voor loopanalyses zoveel mogelijk op afspraak gewerkt. Klik hier om een gratis afspraak te maken voor een loopanalyse.
  • Vanwege de sluiting van de fysieke winkels is het t/m 8 februari 2021 niet mogelijk om een online geplaatste bestelling in één van de winkels van All4running op te halen. All4running adviseert voor thuisbezorging te kiezen.

Heb je vragen over producten, een bestelling of een bezoek aan de winkel? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!