Leveringen en Corona

All4running heeft de werkwijze aangepast om de kans op besmettingen te verkleinen. Tegelijk is er extra vraag naar hardloopproducten. Hierdoor kan het voorkomen dat de levertijd van je bestelling en de wachttijd op klantenservice langer is dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.

Lees hieronder wat de aangepaste werkwijze van All4running inhoudt.

We are Runstoppable!

Werkwijze All4running

All4running zal er alles aan blijven doen om je te voorzien van je hardloopbenodigdheden. We hebben onze werkwijze op een aantal punten aangepast om de kans op besmettingen te verkleinen. Welke gevolgen kun jij als klant ondervinden van de huidige situatie?

Webshop

  • De klantenservice van All4running krijgt veel extra vragen in de huidige situatie. De telefonische wachttijd kan daardoor op sommige momenten langer zijn dan gebruikelijk. Beantwoording van e-mails kan twee werkdagen in beslag nemen. Excuses voor het ongemak.
  • All4running werkt voor de bezorging van pakketten samen met DHL. Bezorging in Nederland en België blijft doorgang vinden. Wel nemen de bezorgers extra maatregelen op gebied van hygiëne en houden zij zoveel mogelijk afstand bij overhandiging van het pakket.
  • Houd er rekening mee dat door de extra drukte bij DHL de levertijd van bestellingen één tot drie werkdagen extra kan zijn.
  • In België werkt DHL samen met bpost. Als gevolg van maatregelen van de Belgische overheid en bpost is het op dit moment niet mogelijk om de bestelling op een servicepunt in België te laten bezorgen.
  • In Nederland blijft levering op een servicepunt mogelijk. Houd er wel rekening mee dat deze servicepunten (vaak ook winkels) mogelijk aangepaste openingstijden hebben vanwege Corona.
  • Achter de schermen bij All4running wordt zoveel mogelijk vanuit huis of in kleinere teams gewerkt. Deze aanpassingen zijn erop gericht om de kans op besmettingen te verkleinen. Bij een klein deel van de bestellingen kan dit tot enkele dagen extra levertijd leiden.

Winkels

  • De fysieke winkels van All4running in Alkmaar, Amsterdam, Den Haag en Utrecht zijn open.
  • In de winkels die open zijn, wordt gewerkt op basis van aangepaste openingstijden. Check voor de zekerheid voorafgaand aan je bezoek de actuele openingstijden via all4running.nl/winkels. De informatie op die pagina is altijd actueel.
  • Omwille van hygiëne is het in de winkels van All4running tot nader bericht alleen mogelijk om met een kaart (PIN of creditcard) te betalen.
  • Medewerkers van All4running houden toezicht op het aantal mensen (medewerkers en klanten) dat in de winkel aanwezig is. Om te voorkomen dat er teveel mensen op een kleine ruimte bij elkaar staan, kan het zijn dat een medewerker je vraagt om op een later moment terug te komen. Wij vragen om begrip hiervoor.
  • In de winkel wordt zoveel mogelijk op basis van afspraak gewerkt. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, krijgen voorrang op klanten die wachten en geen afspraak hebben gemaakt. Klik hier om een gratis afspraak te maken voor een loopanalyse.
  • Medewerkers desinfecteren tijdens het werk met vaste regelmaat de handen. Ook kunnen zij handschoenen dragen. Bij het helpen van klanten houden zij zoveel mogelijk afstand. Houd er dus rekening mee dat je zelf de schoenen aantrekt en voelt of de maat goed is.
  • Alle trainingen (All4running Club), cursussen en events die All4running organiseert, zijn tot nader bericht op alle locaties afgelast.
  • All4running werkt in kleinere teams om de kans op besmettingen te verkleinen. Mocht de winkel op enig moment onderbemand zijn, dan bieden we daarvoor onze excuses aan.
  • Weet je al welke producten je nodig hebt? Overweeg dan om je aankoop via de webshop te doen.

Heb je vragen over producten, een bestelling of een bezoek aan de winkel? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!