Bezorgen

Wanneer er bij het artikel 'direct leverbaar' staat en je bestelt het voor 23.00 uur, streven wij ernaar het de volgende dag te leveren. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst, worden doorgaans op dinsdag bezorgd.
Sommige artikelen hebben een afwijkende levertijd. Deze wordt getoond op de pagina van het product bij het kiezen van de maat. Als je meerdere artikelen hebt besteld, waarvan één of meerdere artikelen met een langere levertijd, wordt je bestelling verzonden zodra de gehele bestelling compleet is.

Als je bestelling niet geleverd is binnen de beloofde levertijd, kun je contact opnemen met de klantenservice.
Het kan zijn dat er vertraging bij DHL is en zij aangeven dat je pakket binnen 1 á 2 dagen alsnog geleverd gaat worden. Wacht in dit geval deze 1 á 2 dagen eerst af, want eerder kunnen wij ook geen actie ondernemen. 

Bij een bestedingsbedrag vanaf € 50, rekenen we geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 50, worden er verzendkosten van € 3,95 in rekening gebracht.

Je kunt je bestelling op een privéadres of op een afhaalpunt laten bezorgen.
Wanneer je een bestelling naar één van onze winkels wilt laten verzenden, neem dan contact op met de
klantenservice alvorens je de bestelling plaatst.

Wanneer je track & trace aangeeft dat je bestelling bezorgd is, maar je hebt het niet ontvangen, kun je de volgende stappen ondernemen:
- Controleer de afleverlocatie in je track & trace. Het kan zijn dat DHL het pakket bij een DHL servicepunt of bij de buren heeft afgeleverd.
- Vraag de naaste buren of zij je pakket ontvangen hebben.

Als je bovenstaande gecheckt hebt, maar je bestelling is nog niet terecht, neem dan binnen 48 na de oorspronkelijke afleverdatum contact op met onze klantenservice.
Uiteraard zoeken wij het graag voor je uit.