Garantie

Wij hanteren de wettelijke garantie, wat inhoudt dat het product moet doen wat je in alle redelijkheid ervan mag verwachten. De garantietermijn kan per product verschillen. Er is geen sprake van garantie in de volgende gevallen:

 

- indien de slijtage als normaal kon worden beschouwd.

- indien er geen aankoopbewijs of bestelnummer getoond kan worden.

- indien het gebreken betreft die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of nalatig onderhoud.

 

In het geval van een defect, willen wij je vragen om dit te melden via het online retourformulier: retour aanmelden.

Hierin kun je als retourreden invullen "product is defect". Dan dien je nog een aantal vragen in te vullen en foto's toe te voegen, zodat wij voldoende informatie hebben over het gebruik van het artikel. 

Wij streven ernaar binnen twee werkdagen een reactie te geven op je reclamatie.

Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we je vriendelijk om binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling een retouraanvraag in te dienen via ons online retourformulier (retour aanmelden). Zorg ervoor dat je de verzendverpakking waarin je het pakket hebt ontvangen goed bewaart en fotografeert.

 

Onze klantenservice doet haar uiterste best om binnen 2 werkdagen contact met je op te nemen om samen de vervolgstappen door te nemen.

Heb je een elektronisch product bij All4Running gekocht en vertoont dit een defect? Wij bieden tot 2 jaar garantie (m.u.v. verlichting), mits het gaat om een productiefout of een softwarematig defect. Hier is wat je kunt doen:

 

Voor producten van Polar of Garmin:

Neem direct contact op met de fabrikant. Zij kunnen je vaak het snelst en meest effectief helpen met een oplossing. Mocht je toch extra hulp nodig hebben, staan wij uiteraard voor je klaar.


Voor producten van andere merken willen wij je vragen om dit te melden via het online retourformulier: retour aanmelden.